نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در چهار شنبه 13 خرداد 1394
بازدید : 1970
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای تم سانگ وایت فمیلی به صدا درامد ، اعضای وایت فمیلی با بو شدید تماشاگران وارد رینگ شدند )

( بری وایت بین اریک روون و لوک هارپر ایستاد و میکروفون را در دست گرفت )

بری وایت :

شکوه دنیوی همچون دایره ای است بر سطح آب که لحظه به لحظه بزرگ تر می شود و سپس در نهایت هیچ می شود...به این جمله علاقه مندم ، چون این دایره ، کسانی مثل دنیل براین هستند که سال ها برای کریرشون جنگیدند و در نهایت به پوچی رسیدند...شاید دنیل براین تصمیم گرفت برای حفظ شما مردم ، سر کریرش با من مسابقه بده و فکر میکنم الان به نتیجه صحبت های سابق من رسیده. شاید اون متوجه شده باشه که انسان برای خودش زندگی میکنه نه برای دیـــگران...

( تماشاگران شعار Daniel Bryan را دادند )

از اینکه کریر دنیل براین رو به اتمام رسوندم خوشحال نیستم ، اما از اینکه به شما مردم ثابت کردم که شعارهاتون و حمایت هاتون برام ارزش نداره خوشحالم. مـن قهرمان کمربند سنگین وزن جهان باید چیزی رو الهام کنم. دو سال هست که شما میخواید با شعارها و حرف هاتون عقاید سوپراستارها رو به سمت خودتون تغییر بدید و انتظار دارید ما به حرف هاتون گوش بدیم ، اما بعد از دو سال امشب در رینگ من اینجام تا این دفعه شما به حرف های من گوش بدید.

زندگی یه راه بمب بسته...اگه براش هدف داشته باشی میتونی بمب بست رو باز کنی و به سمت هدف حرکت کنی و قدم برداری. اما اگه هدفی نداشته باشی ، باید هر روز توی همون بمب بست زندگی کنی و تغییری در خودت ایجاد نکنی. با فیس بودنم و با گوش دادن به حرف های شما ، من دیگه هدف ندارم شما هدف دارید. شما من رو در یک بمب بست قرار می دیدید که راهی جز شکست ندارم...

درست مثل دنیل براین در قفس استیل کیج ... !!!

( تماشاگران شعار Daniel Bryan را دادند )

هدف...هدف...هدف

اگه تاریکی و سیاهی وجود آدم رو بگیره ، خیلی بهتر از اینه که انسان در چهره روشن ظاهر بشه اما وجودش کاملا تاریک باشه. من چهره خودم رو اشکار کردم ، من همینی ام که هستم و خودم رو دارم نشون میدم.من ریا نمیکنم !

دنیای به این بزرگی...دنیای به این پیچیدگی...همش در دستان منـــه...

مـن بری وایت هستم !!!

( صدای تم سانگ کریس جریکو به صدا درامد ، کریس جریکو با کت و شلوار وارد سالن شد ، سپس وارد رینگ شد و روبروی بری وایت ایستاد )

کریس جریکو :

تبریک میگم بری وایت...تو دیشب به بزرگترین ستاره مای پی پی وی تبدیل شدی. کاری که با دنیل براین کردی تحسین برانگیز بود و همه رو شگفت زده کرد. کسی انتظار باخت براین رو نداشت و اون برای همیشه گورش رو از این کمپانی گم کرد. تو باعث و بانی این ماجرا بودی و تو بودی که درصدی از ریشه کشتی گیران فیس رو کندی...این مردم برای حمایت از تو بلند نمیشن ، اما باید بدونی که نکسز قدر دان عملکرد تو خواهد بود و حتما کاری رو که در اکستریم رولز کردی مورد حمایت و تشویق خودش قرار میده. تو کاری رو کردی که این مردم ازش رنج می برن و این دقیقا هدف نکــسزه !!

تو لایق این هستی که جشنی بگیری...برای قدردانی از کاری که در اکستریم رولز کردی ، نکسز برای تو برنامه ای داره تا هفته دیگه در شوء راء ، جشن بزرگی برای تو بگیره. نه فقط برای تو بلکه برای اریک روون و لوک هارپر که همیشه همراه تو بودن...من تورو به جشن هفته آینده دعوت میکنم و ازت میخوام که دعوت من رو بپذیری...

( جریکو دستش را به طرف بری وایت دراز کرد ، سپس بری وایت با جریکو دست داد و پرومو در حالیکه تم سانگ جریکو زده شده بود به پایان رسید )

مسابقه اول

البرتو دلریو vs سث رولینز ( سر کمربند United States )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، دلریو و رولینز درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( دلریو ضربه کلوزلاین سنگینی به رولینز وارد کرد ، سپس او را گوشه رینگ برد و چند ضربه مشت سنگین به او وارد کرد )

( دلریو به سمت رولینز دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( رولینز جاخالی داد ، سپس رول کرد )

....2...1

( دلریو بلند شد ، سپس ضربه لگد سنگینی به صورت رولینز وارد کرد ، دلریو از دستان رولینز گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی او انجام داد )

( تماشاگران رولینز را برای خلاصی از دلریو تشویق کردند )

( رولینز دستانش را به طناب رساند ، دلریو رولینز را رها کرد ، سپس بار دیگر آماده اجرای سابمیشن شد )

...

( ناگهان رولینز پرید و ضربه لگد سنگینی به سر دلریو وارد کرد )

( دلریو نقش بر زمین شد ، سپس کم کم بلند شد ) ( رولینز به سمت دلریو دوید و کرب استامب رو روی او انجام داد )

...2...1

( صدای تم سانگ بیگ شو به صدا درامد ، رولینز دلریو را رها کرد و بلند شد )

( بیگ شو وارد رینگ شد و با رولینز فیس تو فیس شد ) ( رولینز به بیگ شو اعتراض کرد ، سپس بیگ شو بیگ رایت هند رو روی رولینز اجرا کرد )

برنده مسابقه: سث رولینز ( با DQ )

بعد از اتمام مسابقه:

( بیگ شو گردن رولینز را گرفت و او را بلند کرد ، سپس او را به بیرون از رینگ پرتاب کرد )

( بیگ شو سر رولینز را به میز گزارشگران کوبید )

( رولینز بلند شد و قصد داشت به بیگ شو حمله کنه ، بیگ شو دومین بیگ رایت هند رو روی رولینز اجرا کرد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ بیگ شو زده شده بود به اتمام رسید )

مسابقه دوم

شیمس vs ری میستریو

( در نهایت شیمس با اجرای بروگ کیک موفق به شکست ری میستریو شد )

برنده مسابقه: شیمس ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

Replay

کریس جریکو :

تبریک میگم بری وایت...تو دیشب به بزرگترین ستاره مای پی پی وی تبدیل شدی. کاری که با دنیل براین کردی تحسین برانگیز بود و همه رو شگفت زده کرد. کسی انتظار باخت براین رو نداشت و اون برای همیشه گورش رو از این کمپانی گم کرد. تو باعث و بانی این ماجرا بودی و تو بودی که درصدی از ریشه کشتی گیران فیس رو کندی...این مردم برای حمایت از تو بلند نمیشن ، اما باید بدونی که نکسز قدر دان عملکرد تو خواهد بود و حتما کاری رو که در اکستریم رولز کردی مورد حمایت و تشویق خودش قرار میده. تو کاری رو کردی که این مردم ازش رنج می برن و این دقیقا هدف نکــسزه !!

تو لایق این هستی که جشنی بگیری...برای قدردانی از کاری که در اکستریم رولز کردی ، نکسز برای تو برنامه ای داره تا هفته دیگه در شوء راء ، جشن بزرگی برای تو بگیره. نه فقط برای تو بلکه برای اریک روون و لوک هارپر که همیشه همراه تو بودن...من تورو به جشن هفته آینده دعوت میکنم و ازت میخوام که دعوت من رو بپذیری...

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد ، رومن رینز با تشویق تماشاگران از بین تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

رومن رینز :

در کمپانی مای پی پی وی فعالیت و کریر پیچیده و درخشانی رو داشتم. براش تلاش کردم و جنگیدم. شاید تنها افتخار من قهرمانی کمربند تگ تیم باشه اما من تنها به یک هدف اهمیت میدادم و اون همه رضایت هوادارام بوده. احساس قدرت میکنم از اینکه تونستم دو بار پشت سر هم در رسلمنیا و اکستریم رولز دین امبروز رو از سر راه بردارم و خودمو نشون بدم و اگه لازم باشه بازم این کارو میکنم.

من آماده جنگیدن هستم...چه برای نکسز...چه برای قهرمانی و چه برای عدالت...عدالتی که میدونم خیلی ها نمیتونن بر قرارش کنن پس من اینجام تا این کارو انجام بدم. به هر قیمتی شده مقابل نکسز ایستادگی میکنم. اما من الان در یک شرایط بحرانی هستم که نمیدونم کار درستی باشه که توی رینگ و در دنیای رستلینگ مطرحش کنم یا نه...!! من و خانوادم...توی وضعیت سختی هستیم...وضعیت مالی نابسامانی داریم و من درامد کافی در دنیای رستلینگ ندارم تا بتونم مشکلات مالی خانوادم رو پوشش بدم. پسر من دانشجوئه و من توانایی پرداخت هزینه دانشگاه اون رو ندارم. توی وضعیت سختی هستم و شاید لازم باشه برای مدتی از myppv خداحافظی کنم تا بتونم این اوضاع رو درست کنم.

من به زودی برمیگردم. از اینکه همیشه من رو حمایت کردید و با من بودید ممنونم چون شما هم مثل من با تشویق هاتون برای عدالت جنگیدید. من باید موقتا myppv رو ترک کنم تا به وضعیت خانوادگیم رسیدگی کنم و بعد از حل شدن این موضوع برمیگردم.

( تماشاگران شعار Roman Reigns را دادند )

میدونم که رفتن من ممکنه خیلی هارو ناراحت کنه اما طولی نمیکشه که سوپر من به مسابقات برمیگرده و اولین هدفش نابودی نکسزه. اگرچه خوشحال میشم قبل از برگشتم نکسز نابود شده باشه. ممکنه این عدالت به دست کسایی مثل جان سینا و استون کلد اجرا بشه. اما عدالت واقعی ، پیش منـــــــه.

( تماشاگران رینز را تشویق کردند ، رومن رینز میکروفون را وسط رینگ گذاشت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد )

( اعضای نکسز وارد رینگ شدند و مقابل رومن رینز ایستادند )

سی ام پانک :

رومن رینز...از بین حرف هایی که الان توی رینگ زدی ، فقط یک نفر بود که اونارو شنید. و اون هم نکسزه !! این مردم واقعا حرف هات رو نشنیدن. کجای دنیا بعد از اینکه کسی میگه من مشکل مالی دارم مردم میان تشویقش میکنن ؟! ایا واقعا مشکل مالی داشتن تشویق میخواد ؟

این مردمی که فکر میکنی حامی تو هستن آیا یکیشون حاضر میشن برای این مشکل مالی تو قدم بردارن ؟ من وضعیتت رو درک میکنم رومن...تو پسر دانشجو داری و از طرفی با این وضعیت مالی توانایی اداره خانوادت رو نداری. اما واقعا فکر میکنی کار کردن بیرون از دنیای رستلینگ میتونه برات مفید باشه ؟! من پیشنهاد بهتری دارم رومن !!

من حاضرم تمام مشکلات مالی رو حل کنم. به طوریکه تا چند سال آینده هیچ غم و قصه ای برای این موضوع نداشته باشی. اما در عوض چیزی از تو میخوام. یه معامله خیلی ساده با تو میکنم که اگه بتونی کاری رو که میخوام انجام بدی ، دیگه هرگز چیزی به اسم مشکل مالی زنگ در خونه تورو نمیزنه !!

فقــط کافیه که جان سینا رو مصدوم کنی !!

( تماشاگران شعار No را دادند )

( رومن رینز در حال فکر کردن بود ، سپس از رینگ خارج شد و به سپس خروجی سالن رفت )

دین امبروز :

باید انتخاب کنی...واقعا تو میتونی به این موضوع فکر کنی که خانوادت مهم تره یا جان سینا ؟ ریاست 4 ماهه جان سینا برات مهم تره یا دانشگاه رفتن پسرت ؟!

تو دنبال عدالتی...آیا این عدالته که پسر سوپر من رستلینگ هزینه رفتن به دانشگاه رو نداره و آیا عدالته که تو نمیتونی از پس خرج زندگیت بر بیای ؟ تو دنبال عدالتی پس با کاری که ما ازت میخوایم این عدالت رو برقرار کــن.

( رومن رینز سالن را ترک کرد و پرومو در حالیکه تم سانگ پانک زده شده بود به اتمام رسید )

مسابقه سوم

مشاهده تورنمنت

Tournament For United States Championship

رایبک vs دالف زیگلر

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، رایبک و دالف زیگلر درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( رایبک سوپلکس سنگینی روی زیگلر اجرا کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای کلوزلاین شد )

( زیگلر بلند شد ، رایبک به سمت زیلگر دوید و قصد داشت کلوزلاین رو روی او اجرا کنه )

( زیگلر جاخالی داد ، سپس سوپر کیک رو روی رایبک انجام داد )

( زیگلر به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی رایبک بپره ، در حین پریدن رایبک زیگلر را در هوا گرفت )

( سپس قصد داشت شل شاک رو روی او انجام بده )

( زیگلر بدل کرد ، سپس زیگ زاگ رو روی رایبک اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: دالف زیگلر ( 300+ سکه ) و ( صعود در تورنمنت کمربند ایالات متحده )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Main Event

سی ام پانک vs رومن رینز

درامد مسابقه: 300 سکه

مسابقه چهارم

جک سواگر vs روسف

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، روسف و جک سواگر درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( جک سواگر سوپلکس سنگینی روی روسف انجام داد ، سپس او را از رینگ بیرون انداخت و سر او را به میز گزارشگران کوبید )

( جک سواگر روسف را محکم به دیواره بین تماشاگران کوبید )

( سپس به سمت روسف دوید و ضربه کلوزلاین سنگینی به او وارد کرد )

( جک سواگر قصد داشت فینیشر خودش رو در خارج از رینگ روی روسف انجام بده ، ناگهان روسف با کمربند بین قاره ای به جک سواگر حمله کرد )

برنده : جک سواگر ( با dq )

بعد از اتمام مسابقه:

( روسف جک سواگر را روی میز گزارشگران انداخت ، سپس از گردن او گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی او انجام داد )

( در نهایت روسف پس از 1 دقیقه جک سواگر را رها کرد و کمربند بین قاره ای را بالا گرفت )

( پرومو در حالیکه تم سانگ روسف زده شده بود به پایان رسید )

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ، رندی اورتون با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

رندی اورتون :

نمیخوام در مورد اکستریم رولز صحبت کنم. به تنها چیزی که الان فکر میکنم زدن آر کی او به کین ، ادج و کریشنه. هر 3 اونا باید تاوان پس بدن و بدون خوردن آر کی او من اونارو رها نمیکنم. این قانون منه. کین هردو کمربند تگ تیم رو در اختیار داره اون باید یکی از کمربندهارو به من تحویل بده وگرنه مجبور میشم به زور کمربند رو ازش بگیرم.

کین توی اکستریم رولز هیچ غلطی نمی کرد و اگه من نبودم الان کمربندهای تگ تیم دستش نبود.برای من اون کمربندها ارزشی ندارن اما کین باید تاوان چکسلمی که در اکستریم رولز به من زد رو پس بده. اون اشتباهی کرد که هرگز نمیتونه جبرانش کنه !!

( صدای تم سانگ کین به صدا درامد ، کین در حالیکه هردو کمربند تگ تیم روی شانه هایش بود وارد رینگ شد )

کین :

رندی...ادج...کریسشن. 3 بازنده داخل یک رینگ و یک قهرمان تو بک استیج. ادج و کریسشن همه میگفتن شما شیلد 2 این ولی خب شما حتی ویلیام رگال و سین کارا 1 هم نشدید. به خودتون نگاه کنین. چی دارین؟ جز یه تن خسته. کریسشن من تورو سرزنش نمیکنم چون ادج بود که جلوی چوکسلم دوم نیاورد. و اون بازنده اورتون. تو واقعا فکر کردی ما متحد میشیم؟ من اینو گفتم که با ادج سر خودتو شلوغ کنی و من به حساب کریسشن برسم. یه نصیحت برات دارم هیچوقت با یه شیطان مبارزه نکن و هیچوقت پشت سرتو نگاه نکن. روی شونه هاتو نگاه کن...هیچی نیست ولی رو شونه های من 2 تا کمربنده که قراره بزودی یکی بشه و من تنها قهرمانش بشم!

( رندی اورتون و کین فیس تو فیس شدند ، صدای تم سانگ کریشن به صدا درامد ، ادج و کریشن وارد رینگ شدند و مقابل اورتون و کین ایستادند )

ادج :

راستش وقتی به شما دو نفر نگاه میکنم یاد جاستین بیبر و سلنا گومز میوفتم...شما دو تا میتونید دلقک خوبی برای myppv باشید اما چیزی که الان میخوام بگم اینه که...شما چاره ای ندارید جز اینکه یه بار دیگه با ما سر کمربند تگ تیم در پی بک مسابقه بدید. با قبول نکردن چیزی حل نمیشه چون ما دست از سر شما برنمیداریم. شاید اشتباهی در اکستریم رولز پیش اومد اما این دفعه در پی بک ، این شما هستید که بازنده خواهید بود. برام مهم نیست که تو و کین با هم اختلاف دارید مهم اینه که من و کریشن متحد هستیم و برای این اتحاد می جنگیم.

( صدای تم سانگ اوسوز به صدا درامد ، در حالیکه اورتون ، کین و ادج و کریشن در رینگ بودند اوسوز وارد رینگ شدند و مقابل هر 4 نفر انها ایستادند )

جی اوسو :

شما 4 نفر حال به هم زنید. من و جیمی تصمیم گرفتیم به این موضوع خاتمه بدیم. یکی از شما 4 تا باید قبول کنه تا مقابل ما دو نفر همین الان به صورت هندیکپ مسابقه بده و چاره ای هم جز قبول کردن نداره. کدومتون حاضره با ما مسابقه بده ؟

( ادج ، کریشن و کین هر 3 به اورتون نگاه کردند و به او خندیدند ، سپس رینگ را ترک کردند و اورتون را در رینگ تنها گذاشتند )

( رندی اورتون عصبانی شد ، در برگشت جی و جیمی اوسو به اورتون حمله کردند )

Handicap Match

رندی اورتون vs اوسوز

( کین ، کریشن و ادج پایین رینگ ایستاده بودند ) ( جی و جیمی یوسو دابل سوپلکس رو روی اورتون انجام دادند )

3 دقیقه بعد...

( رندی اورتون دراب کیک رو روی جیمی یوسو اجرا کرد ، جی یوسو به سمت اورتون دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( اورتون backreaker رو روی جی اوسو اجرا کرد )

( سپس اورتون جی و جیمی اوسو را پشت طناب های رینگ انداخت و دابل ddt رو روی هردو آنها اجرا کرد )

( اورتون آماده انجام Rko روی جی اوسو شد )

( کین از رینگ بالا امد و حواس اورتون را پرت کرد ، در برگشت اوسوز دابل سوپر کیک رو روی اورتون انجام دادند )

( جی اوسو از رینگ بالا رفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی اورتون انجام بده )

...

( در حین پریدن اورتون Rko رو روی جی یوسو اجرا کرد )

( جیمی یوسو قصد داشت به اورتون حمله کنه ، اورتون جاخالی داد ، سپس Rko رو روی جیمی اوسو انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: رندی اورتون ( 600+ سکه ) و ( 2+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( ادج و کریشن وارد رینگ شدند و به اورتون حمله کردند ) ( کین پایین رینگ ایستاد و کتک خوردن اورتون را تماشا کرد )

( سپس کریشن اورتون را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

( کریشن مجدد اورتون را بلند کرد ، سپس او را به سمت ادج هل داد و ادج اسپــیر رو روی اورتون اجرا کرد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ ادج زده شده بود و ادج و کریشن بالای سر اورتون بودند و کین در خارج از رینگ به آنها نگاه می کرد به پایان رسید ) 

Replay

رومن رینز :

من به زودی برمیگردم. از اینکه همیشه من رو حمایت کردید و با من بودید ممنونم چون شما هم مثل من با تشویق هاتون برای عدالت جنگیدید. من باید موقتا myppv رو ترک کنم تا به وضعیت خانوادگیم رسیدگی کنم و بعد از حل شدن این موضوع برمیگردم.

( تماشاگران شعار Roman Reigns را دادند )

میدونم که رفتن من ممکنه خیلی هارو ناراحت کنه اما طولی نمیکشه که سوپر من به مسابقات برمیگرده و اولین هدفش نابودی نکسزه. اگرچه خوشحال میشم قبل از برگشتم نکسز نابود شده باشه. ممکنه این عدالت به دست کسایی مثل جان سینا و استون کلد اجرا بشه. اما عدالت واقعی ، پیش منـــــــه.

سی ام پانک : 

من حاضرم تمام مشکلات مالی رو حل کنم. به طوریکه تا چند سال آینده هیچ غم و قصه ای برای این موضوع نداشته باشی. اما در عوض چیزی از تو میخوام. یه معامله خیلی ساده با تو میکنم که اگه بتونی کاری رو که میخوام انجام بدی ، دیگه هرگز چیزی به اسم مشکل مالی زنگ در خونه تورو نمیزنه !!

فقــط کافیه که جان سینا رو مصدوم کنی !!

Main Event

سی ام پانک vs رومن رینز

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، شیمس ، کریس جریکو و دین امبروز پایین رینگ برای حمایت از سی ام پانک ایستاده بودند )

( پانک و رینز درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( رومن رینز سوپلکس سنگینی روی پانک انجام داد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و اماده انجام سوپر من پانچ شد )

( شیمس از رینگ بالا رفت و حواس رینز را پرت کرد )

( سپس رینز به سمت شیمس دوید و سوپر من پانچ رو روی او انجام داد )

( در برگشت سی ام پانک رومن رینز را بلند کرد و gts رو روی او انجام داد )

...2...1

( رومن رینز در شماره 2 بلند شد ) ( تماشاگران تشویق کردند و سی ام پانک عصبانی شد و به داور اعتراض کرد )

( پانک رومن رینز را به گوشه رینگ کوبید ، سپس به سمت او دوید و ضربه زانو سنگینی به او وارد کرد )

( پانک به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی رینز بپره )

...

( در حین پریدن رومن رینز سوپر من پانچ رو روی پانک انجام داد ) ( جریکو و دین امبروز وارد رینگ شدند و به رومن رینز حمله کردند )

( رومن رینز جریکو و دین امبروز را با ضربات کلوزلاین نقش بر زمین کرد )

( در برگشت شیمس وارد رینگ شد و بروگ کیک رو روی رینز انجام داد )

( سی ام پانک قصد داشت پین کنه )

...

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد ) ( باتیستا وارد سالن شد ، اعضای نکسز آماده درگیری با باتیستا شدند )

( باتیستا وارد رینگ شد و به اعضای نکسز حمله کرد )

( رومن رینز به کمک باتیستا رفت و هردو ضربات مشت و لگد سنگینی به اعضای نکسز وارد کردند )

( در نهایت رینز و باتیستا با کمک هم اعضای نکسز را از رینگ بیرون انداختند )

( رومن رینز و باتیستا دست یکدیگر را بالا گرفتند ) ( سی ام پانک در خارج از رینگ میکروفون را برداشت )

سی ام پانک :

 به چی فکر میکنی رومن...به اینکه الان توی رینگ هستی...وضعیت خانواده تو طوری هست که دیگه باید قید این رینگ رو بزنی. اگه کاری رو که بخوام انجام بدی همه چی تمومه دیگه نگرانی برای وضع مالی خانوادت نداری. همین الان به باتیستا اسپیر بزن تا به ثابت بشه این موضوع رو قبول میکنی !!

( تماشاگران شعار no را دادند ، رومن رینز کمی فکر کرد ، باتیستا سعی در آرام کردن رومن رینز داشت )

سی ام پانک :

به وضعیت مالی و دانشگاه پسرت فکر کن رومن...

( ناگهان رومن رینز برگشت و اسپـــــــــیر رو روی باتیستا اجرا کرد ) ( تماشاگران شوکه شدند )

( رومن رینز رینگ را ترک کرد و با ناراحتی از سالن خارج شد )

( سپس اعضای نکسز وارد رینگ شدند و بالای سر باتیستا ایستادند و پرومو در حالیکه تم سانگ پانک زده شده بود به پایان رسید )

مهم ترین اتفاقات :

رومن رینز هیل شد

جک سواگر و روسف دشمن شدند

شدید شدن دشمنی کین و رندی اورتون

دالف زیگلر در تورنمنت صعود کرد

بیگ شو و سث رولینز دشمن شدند

برگزاری جشن پیروزی بری وایت در راء هفته آینده

پایان شوء راء

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.